FAQ

Pytania i odpowiedzi

Jak mogę uzyskać dostęp do platformy?

Wystarczy, że wykupisz produkt z praktykami na dany miesiąc w sekcji „Sklep”. W mailu otrzymujesz zamówiony produkt, a także informację o tym jak utworzyć konto, aby zalogować się na platformę.

Jak mogę utworzyć konto?

Po zakupie produktu w mailu otrzymujesz szczegółowe informację wraz z linkami, aby utworzyć swoje konto. 

Jak mogę uzyskać dostęp do spotkania na ZOOM?

Spotkanie LIVE za pośrednictwem ZOOM (pobierz aplikację bądź skorzystaj z przeglądarki – najlepiej Chrome) odbywa się w ostatnią środę danego miesiąca. Dostaniesz linka wraz z hasłem do spotkania. Zostanie on umieszczony na platformie około 2 dni przed spotkaniem oraz na naszej grupie na Facebooku. Spotkanie nie zostaje zapisane. Odbywa się tylko w czasie rzeczywistym.

Czy po upływie miesiąca tracę dostęp do nagrań?

W momencie wykupienia produktu na dany miesiąc kalendarzowy – zostaje on z Tobą tak długo jak istnieje platforma!  Zawsze możesz wrócić do lekcji i skorzystać z nich na nowo. 

Jak mogę uzyskać dostęp do spotkania na ZOOM?

Nie, na dzień dzisiejszy nie ma możliwości automatycznego przedłużania dostępu na kolejne miesiące. Aby uczestniczyć w zajęciach na nowy miesiąc – konieczne jest dokonanie nowego zakupu z Joga Online na nowy miesiąc.

Nie jestem pewna/pewny czy mogę uczestniczyć w zajęciach ze względów zdrowotnych, co mam zrobić?

Zajęcia są przeznaczone dla osób zdrowych bez przeciwskazań lekarskich. W razie jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się ze swoim lekarzem czy fizjoterapeutą.

Czy zajęcia są odpowiednie dla kobiet w ciąży?

Nie, prowadzone zajęcia nie są przeznaczone dla kobiet w ciąży. 

 

Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania czy wątpliwości – koniecznie do mnie napisz! Z przyjemnością na nie odpowiem, a także dodam je do tutejszego spisu.